הכירו את אל נידו

אל נידו היא למעשה עיירה מוכרת מאוד, למרות שהיא קטנה מאוד. היא נמצאת בחלק הצפוני של האי פלוואן שכנראה מוכר לכם מהתכנית הישרדות שעונה אחת שלה צולמה שם. אל נידו היא עיירה שאמנם קטנה מאוד אך עשירה בתיירים ויש בה חופים מהממים. זהו אחד המקומות האותנטיים ביותר, למרות כמות התיירים הגדולה. רצועת החוף הרבה יותר רגועה מהעיירה עצמה שבה יש מסעדות מערביות ומקומות בילוי רבים לציבור התיירים הרב.

למי מתאים להגיע לשם?

כל אחד שמגיע לטייל בפיליפינים חייב לעבור דרך רצועת החוף של אל נידו. אי אפשר להתעלם מהעובדה שמדובר במקום יפהפה שיכול להיות הפנינה החשובה ביותר של המקום. אמנם יש אנשים שלא מתחברים לעיירות קטנות אך אנו יכולים להבטיח לכם שאל נידו תשנה לכם את המחשבה. מדובר במקום שיש בו הכול ואופי הטיול בו כל כך מהנה עד שאי אפשר לעזוב. טיולי משפחות, זוג בירח דבש, מטיילים יחידים, לא משנה מי אתם ומה אתם מעדיפים, אתם תאהבו את אל נידו ואתם חייבים לעבור שם.

אם אנו לא אוהבים צלילה?

יש אנשים שחושבים שמי שמגיע לחופים בפיליפינים עושה זאת כי הוא צולל או גולש. אמנם צלילה וגלישה בפיליפינים זוהי אטרקציה מובילה אך גם אם סתם תשכבו על החוף ותתרווחו תבינו שאתם חיים את החיים הטובים. בסופו של דבר אל נידו הוא מקום נהדר ואנו גם לא מציעים לכם לפסול את האפשרות לצלול, כי אם יש מקום שכדאי להתחיל בו, אתם כבר נמצאים בו. יש קורסי צלילה קצרים כולל צלילת היכרות, כך שתוכלו להחליט שם אם זה מתאים לכם או לא.

כתיבת תגובה