עו"ד תעבורה

איך לבחור עו"ד תעבורה ברמה גבוהה 

בחירה של עו"ד תעבורה היא מאתגרת באופן יחסי. בשונה ממקצועות אחרים בהם ההכשרה האקדמית היא בעלת משמעות עצומה להצלחה מקצועית, בעריכת דין לניסיון יש חשיבות שאי אפשר למדוד. כל תחום חקיקה בישראל, מכיל כמויות אדירות של פסיקות בתי משפט בהן יש להתחשב, כמו גם סעיפים שונים שנקבעו בכנסת על ידי המחוקקים עצמם. לכן, אין די בסיום לימודי משפטים או בקבלת תואר עו"ד לאחר התמחות ומעבר מבחן כדי לספק שירותים מספקים.

עו"ד תעבורה חייב להיות בן אדם כנה וישר בנוסף ליכולות מקצועיות ללא פשרות. תביעות תעבורה הן פעמים רבות תביעות אשר ניתן לגרור זמן ממושך, אך בסופו של דבר ההכרעה בהן קשה לשינוי עקב ממצאים חד משמעיים מזירת האירוע. לכן, עו"ד תעבורה מקצועי חייב להיות אדם עליו אתם סומכים שיציג לכם תמונה אמינה של מצבכם, ולא יגרור אתכם להמשך מאבק משפטי למען רווחיו האישיים.

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר

לעיתים, יש נטייה לזלזל, ולבחור עו"ד תעבורה ללא ניסיון מספק, או לבחור עו"ד ללא תחום התמחות ספציפי שייצג בדיוני התעבורה. בראיית חלקים מהציבור, מדובר בתביעות פשוטות יחסית, ולכן אין צורך במוח משפטי חריף במיוחד. למעשה, למרות שמדובר בתביעות נפוצות ביותר, לעו"ד שיעמוד לצידכם עשויה להיות השפעה אדירה. עו"ד תעבורה יוכל להכווין אתכם במתן העדות לצדדים שאולי נעלמו מצוות החקירה של האירוע.

בנוסף, עו"ד תעבורה מנוסה יוכל להצביע על כשלים שנפלו בעת חקירת האירוע, אשר העדרם יוכל להיות ההבדל בין זיכוי לאישום פלילי. כל אלו ניתנים לביצוע רק על ידי עו"ד עם הבנה של צדדים אחרים בתחום התעבורה מעבר לחוקים עצמם. לכן, אל תזלזלו, ואל תתפשרו על עו"ד תעבורה ברמה נמוכה.

כתיבת תגובה