מענה אנושי מקצועי

מתבקש היה לחשוב, שעד שתגיע שנת 2021, לא תהיה שום רלוונטיות למענה אנושי בעסקים או גופים כאלו ואחרים. היום כל עסק, קטן או גדול, וכל גוף ממשלתי העוסק בתחום כזה או אחר, מחזיקים מערך שלם של שירות און ליין המאפשר ללקוחות לקבל מידע ומענה לשאלות בכל רגע נתון, ללא צורך להתקשר בשעות ספציפיות או להמתין על הקו.

אמנם, לקוחות רבים מוצאים עצמם נעזרים בשירות און ליין בקלות, ומצליחים לדלות מידע ולמצוא מענה לשאלות בצורה אולטימטיבית, אולם, לצד זאת, ישנם אנשים רבים אשר מתקשים למצוא פתרון בסוג כזה של מענה. עבור לקוחות רבים, הצורך לדבר עם אדם ממשי, כלומר, לקבל מענה אנושי מקצועי קיים גם היום. יתכן ומדובר בלקוחות מבוגרים יחסית אשר כל עולם המדיה הוא חדש עבורם ויתכן שאף מרתיע ומסובך מידי. לקוחות אלו, לרוב יחושו בלבול למול ההיצע הרב במדיה ויתקשו לחוש ש"יש מישהו בצד השני" בסוג כזה של מענה.

עם זאת, לא מדובר במבוגרים בלבד אשר חשים צורך לקבל מענה אנושי. גם צעירים רבים, אשר שולטים במדיה ומסתדרים נפלא עם כל משימה הנוגעת לאון ליין, יעדיפו לדעת שהם מדברים עם אדם אמיתי, שיכול לתת מענה בכל תחום ולענות על כל שאלה, כללית או אישית.

בדיוק בשביל אנשים מן הסוג הזה, עסקים וגופים רבים, עדיין מחזיקים צוותים שמעניקים מענה אנושי. אמנם על מנת לקבל מענה אנושי יש צורך להתקשר ולרוב להמתין על הקו, אבל באופן כזה ניתן לקבל מענה מוחשי מאדם אמיתי ולזכות לתשובות בשלל תחומים שיתכן שמעט מורכב יהיה למצוא את המענה עבורם באון ליין. בסך הכל, מענה אנושי אינו חיוני עבור כל הלקוחות, אבל הוא בהחלט כאן כדי להישאר.

כתיבת תגובה