כל כמה זמן קונים עצים לקמין?

התדירות של רכישת עצים לקמין תלויה באופן שבו משתמשים במערכת ההסקה. אם מפעילים את מערכת ההסקה באופן קבוע, כמו למשל בתקופת הקיץ, סביר להניח שהתדירות של רכישת עצים תהיה יחסית גבוהה. אבל אם מפעילים את הקמין רק בתקופות קרות במיוחד, התדירות תהיה נמוכה יותר וניתן יהיה להשתמש באותם עצים לאורך זמן. עם זאת, פקטור אחר שמשפיע על התדירות של הרכישה הוא כמובן סוג העצים עצמם.

במילים אחרות, סוג העצים שאותם קונים כחומר גלם להזנה בתוך הקמין משפיע גם הוא על ההוצאה הכלכלית ועל התדירות המבוקשת. אם רוצים שהעצים יבערו לאורך זמן ויאפשרו להפעיל את הקמין בלי צורך בהזמנה מחודשת שלהם, צריך לבחור אותם בצורה נכונה. בשביל לעשות בחירה נכונה של עצים לקמין, מתייעצים עם בעלי מקצוע ומשווים בין הגזעים והסוגים הקיימים.

איזה הבדלים יש בין סוגים שונים של עצים לקמין?

יש כמה מקומות שבהם ניתן לראות בצורה בולטת יחסית את ההבדלים בין סוגים שונים של עצים לקמין. קודם כל, קיימים פערי מחירים של עשרות אחוזים בין סוגים שונים של עצים כאלה. אם רוצים לעמוד במסגרת התקציב, כדאי לבדוק כמה יעלה כל סוג של עץ ומה תהיה הדרך הכי נכונה לשלב אותו במערכת ההסקה או בקמין. לאחר מכן, אפשר להשוות בין עצים לקמין לבין המחיר המקובל בענף

שנית, הסיבה לפערי המחירים בין סוגים שונים של עצים לקמין קשורה לאיכות שלהם. לא כל סוגי העצים הם באותה איכות, בעיקר על רקע העובדה שיש הבדל בין האופן שבו הם בוערים. אז כדי לבחור עצים איכותיים, צריך לבדוק גם כמה הם עולים – אבל גם מאיפה הם מגיעים ומה הנתונים שלהם.

כתיבת תגובה