טיול לפיליפינים

כיצד נבחר טיסה זולה לפיליפינים?

יש לא מעט טיסות לפיליפינים בכל יום ויום כך שכל מה שאתם צריכים לבחור זה את השעה שבה אתם רוצים לטוס ואת החברה. בדרך כלל לאותן חברות תעופה יהיו את שאותן שעות כך שאתם יכולים לקרוא המלצות על אותן חברות תעופה וכך תבינו עם מי כדאי לטוס. כמובן שיש גם פערי מחירים אך בגלל שטיול לפיליפינים כמעט תמיד היה זול מאוד, יהיה לכם פשוט יותר להוציא הרבה על טיסה טובה. חשוב לזכור שהטיסה לפיליפינים אינה פשוטה והיא אורכת לפחות 9 שעות ולכן אתם חייבים להתחשב גם באורך שלה וגם בג'ט לג שיכול להיות לכם כשתגיעו בשעה פחות טובה.

כיצד נמצא מקומות לינה זולים יותר?

מי שרוצה לחסוך במהלך טיול לפיליפינים בלי להתפשר יכול לבחור לישון במקומות זולים יותר. חשוב לבדוק שרמת האיכות הדרושה לכם נשמרת כי יש מקומות שלמרות שהם יהיו זולים מאוד, לא יהיו שווים כלל וכלל את המחיר שמשלמים עבורם. חשוב לבחור מקום שיש לו המלצות וכמובן שחשוב לשים לב לעדכניות של ההמלצות הללו. כמו כן אפשר להגיע למקום ולהתרשם בו במו עיניכם אך חשוב לבחון היטב את האפשרות הזו כי לא תמיד יישארו בו מקומות פנויים כאשר תגיעו למקום.

כיצד נמצא מסעדות במחיר נמוך יותר?

כדי למצוא מסעדות במחיר נמוך יותר כדאי פשוט להגיע לאזורים שבהם אוכלים המקומיים. טיול לפיליפינים יכול להיות גם טיול קולינרי נפלא שיכניס אתכם לתרבות של המקומיים. תוכלו לשאול בהוסטל או במלון בו תהיו איפה יש מסעדות של מקומיים וכך תוכלו ליהנות מטיול נפלא שיכניס אתכם לעולם חדש של טעמים וגם על הדרך תוכלו לחסוך חלק נכבד מעלויות הטיול שלכם.

כתיבת תגובה